Reklamace

Pro lepší srozumitelnost a Váš komfort uvádíme několik praktických postřehů týkajících se našich obchodních podmínek v části „Reklamační řád“.

Výrobek pořízený u naší společnosti vlastníte více než 14 dní a méně než 2 roky? 

Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci můžete zadat elektronicky. Je třeba uvést emailovou adresu, kterou jste vyplnili v objednávce a taktéž uvést číslo Vaší objednávky (faktury). Při elektronickém zadání budete mít na konci k dispozici vypsaný reklamační formulář v PDF formátu, který je třeba stáhnout a vytisknout. Automaticky Vám bude přiděleno RMA číslo, které bude součástí dokumentu a jimž je nutné označit zásilku. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K zásilce je nutné doložit:

  • podepsaný reklamační protokol
  • doklad o pořízení zboží

 

Zásilku je nutné označit RMA číslem, ať už zasíláte produkt poštou či kurýrem. Bez tohoto označní nemůžeme zásilku převzít a nemůže začít reklamační proces! Zásilku doporučujeme v případě zaslání poštou či jiným kurýrem pojistit pro případ poškození či ztráty při přepravě. Výrobek pečlivě zabalte.

 

V případě komplikací při zadávání reklamace online, stáhněte si formulář zde

Do protokolu je třeba doplnit RMA číslo, které se skládá z čísla Vaší obj. (faktury) a data obj. (vystavení) př.: RMA123/1/1/2016

 

ADRESA PRO ZASLÁNÍ:

BESTCENA LTD., o.z.p.

K. Světlé 2238/2,

České Budějovice, 37004

Pro bližší informace volejte +420 777 978 673

UPOZORNĚNÍ

  • Pokud se jedná o výrobek společnosti Apple - iPhone je nutné zcela odstranit (ne jen vypnout) ze zařízení službu najít my iPhone. V opačném případě nemůže být výrobek předán do servisu!
  • Údaj IMEI/SN je uveden na originální krabičce výrobku.
  • Ochranné fólie, ochranné sklo apod. servisní středisko toto doplňkové zboží v případě výměny nenahrazuje novým nebo nepřelepuje na nový díl, neboť se jedná o příslušenství jednorázového použití. Z tohoto důvodu doporučujeme tyto fólie nebo skla z přístroje před odesláním na reklamaci sejmout.
  • Jakmile zboží obdržíme obratem je našim zaměstnancem odesláno do autorizovaného servisu a nejpozději do 30-ti dnů bude zasláno zpět k vám.
  • K výrobku je nutné doložit reklamační protokol  (s přesným popisem  závady) a doklad o koupi.

Detailní reklamační podmínky najdete v našich obchodních podmínkách.