|
|
ReklamacePro lepší srozumitelnost a Váš komfort uvádíme několik praktických postřehů týkajících se našich obchodních podmínek v části „Reklamační řád“. Výrobek pořízený u naší společnosti vlastníte více než 14 dní a méně než 2 roky? Jak postupovat při reklamaci?Reklamaci můžete zadat elektronicky. Je třeba uvést emailovou adresu, kterou jste vyplnili v objednávce a taktéž uvést číslo Vaší objednávky (faktury). Při elektronickém zadání budete mít na konci k dispozici vypsaný reklamační formulář v PDF formátu, který je třeba stáhnout a vytisknout. Automaticky Vám bude přiděleno RMA číslo, které bude součástí dokumentu a jimž je nutné označit zásilku.
K zásilce je nutné doložit:
Zásilku je nutné označit RMA číslem, ať už zasíláte produkt poštou či kurýrem. Bez tohoto označní nemůžeme zásilku převzít a nemůže začít reklamační proces! Zásilku doporučujeme v případě zaslání poštou či jiným kurýrem pojistit pro případ poškození či ztráty při přepravě. Výrobek pečlivě zabalte.
V případě komplikací při zadávání reklamace online, stáhněte si formulář zde. Do protokolu je třeba doplnit RMA číslo, které se skládá z čísla Vaší obj. (faktury) a data obj. (vystavení) př.: RMA123/1/1/2016
ADRESA PRO ZASLÁNÍ: Bestcena.cz K. Světlé 2238/2, České Budějovice, 37004 Pro bližší informace volejte +420 311 440 747 UPOZORNĚNÍ
Detailní reklamační podmínky najdete v našich obchodních podmínkách.
|
Kategorie |